„Linka důvěry Dětského krizového centra, prosím."
„…Někdo mi ubližuje…Už to nedám… Bojím se…“
„Je dobře, že si hledáš pomoc a voláš. Můžeme tu mluvit o tom, co je pro tebe užitečné, zároveň se nejdříve potřebuji doptat na pár otázek…“
Linka důvěry Dětského krizového centra představuje jedinečnou možnost pro ohrožené děti, které se mohou kdykoliv a odkudkoliv dovolat našim odborníkům a najít u nich pochopení, pomoc a radu.
„Příběhy ohrožených dětí zahrnují nejzávažnější formy fyzického, psychického a sexuálního násilí na dětech a dále krizové situace, které děti vedou až k sebepoškozování a sebevražedným myšlenkám. Velkým tématem na Lince důvěry DKC jsou také příběhy dětí ohrožených v kyberprostoru, jejichž počet narůstá,“ říká Tereza Koch Dufková, vedoucí Linky důvěry Dětského krizového centra.
Od založení Linky důvěry jsme přijali více než 88 000 krizových kontaktů. Za každým hovorem se skrývá příběh ohroženého a zoufalého dítěte.
Linka důvěry Dětského krizového centra pomáhá chránit bezpečí dětí a zachraňuje životy.
Pomozte nám zachovat nonstop provoz Linky důvěry a přispějte!
Jeden telefonický krizový hovor trvá až 60 minut a stojí nás 1250 Kč.
I díky vaší pomoci se mohou ohrožené děti vždycky dovolat.
Děkujeme.