Reklama na živočišné produkty je všudypřítomná. Než se jí objemem vyrovnáme, asi to chvíli potrvá, ale nějak se začít musí :-) Stát dokonce z veřejných peněz podporuje mlékařskou propagaci projektem Bílé plus. Na to reagujeme kampaní Bílé minus.
S vaší podporou budeme schopni dostat plakát o realitě živočišného průmyslu na exponovanou reklamní plochu, ideálně tzv. citylight. Vybíráme plochy na tramvajových zastávkách v centru měst nebo na nádražích, kde si lidé stihnou přečíst i nějaké skutečné informace.
Jsou to ty nejefektivnější reklamní plochy, takže taky logicky patří k nejdražším. Každý měsíc budeme potřebovat na jediný citylight vybrat až 9 tisíc korun. Čím víc se vybere, tím víc ploch obsadíme.
Prosím, více takových kampaní! <3 Btw neuvažujete o Brně?