Vzdělávání na Darujme.cz. Vybírejte.
Všechny naše vzdělávací akce najdete v tomto článku, který postupně doplňujeme a aktualizujeme. Pro zástupce a zástupkyně organizací zaregistrovaných na Darujme.cz je toto vzdělávání zdarma.
Telefundraising: Vztah i dary snadno a rychle
úterý 14.5. 2024 / 9:30 – 11:30
workshop naživo
Seminář proběhne v prostorách Nadace Via, Dejvická 306/9, 160 00 Praha 6 – Dejvice.
lektorka: Martina Neradová (Zachraň jídlo, Svoboda zvířat, Koalice za snadné dárcovství)
Proč byste měli vašim dárcům volat? A jak to prakticky provést? Telefundraising nemusí být postrachem, kterým nadobro odradíte dárce. Naopak – kdo začne svým dárcům telefonovat (a dělá to hezky) brzy zjistí, že to je účinný nástroj, jak budovat vztah s dárci, získávat pravidelné dary a třeba i cennou zpětnou vazbu. A jako bonus se to vyplatí.
Během semináře si ukážeme:
– jak spočítat náklady měřit úspěšnost a jak to vysvětlit „doma“ v organizaci ( lze spustit ve velkém, ale i organicky a postupně, pokud jste malá organizace )
– základní kostru hovoru a léty ověřené tipy (= jak to dělat hezky, aby to bavilo dárce i callery/callerky :) )
– při jakých příležitostech volat, komu a jak telefundraising dobře zapojit do kampaní
Na semináři získáte základní vhled do toho, co je třeba pro úspěšné volání. Dozvíte se co nejvíce motivuje dárce k darování, jak má vypadat správný callscript nebo co obnáší spolupráce s callcentrem. Probereme také důležitost péče o ty, kteří volají.
Martina Neradová, která se daným tématem zabývá už od roku 2015, začínala jako callerka v Amnesty International, nyní spolupracuje na budování základny individuálních dárců v Zachraň jídlo a ve Svobodě zvířat, kde vede telefundraisingový tým. Je také součástí výkonné rady Koalice za snadné dárcovství.
Přihlásit se.
Vánoční kampaň a pravidelní dárci = výborná kombinace
úterý 21.5. 2024 / 9:30 – 12:00
Během unikátního online webináře vám představí své úspěšně realizované loňské kampaně čtyři vybrané zvířecí organizace z České republiky, Polska, Estonska a Litvy. Dozvíte se, co v kampaních fungovalo a co ne (a co vůbec), jakou roli sehrál e-mail marketing nebo sociální sítě. Inspirací vám budou nejen konkrétní zkušenosti zástupců jednotlivých organizací, ale i reálná data, čísla a návody, které poté můžete aplikovat v praxi i na vaše vlastní kampaně.
Akvilė Jurevičiūtė za Tušti narvai (LT) ukáže, že lze sbírat pravidelné dárce každý rok – její kampaň se opakovala už popáté (i když už ne tak úspěšně).
Aleksandra Bujalska za Otwarte Klatki (PL) ukáže, že lze na vánočních kampaních získávat i tisíce dárců nových (i když nejsou pravidelní).
Dominika Juhasová za Svobodu Zvířat (CZ) ukáže, že pravidelní dárci jdou sbírat i na Nový rok (i když to nebylo v plánu).
Getter Pärsim za Nähtamatud Loomad (EE) ukáže, investice do reklam na sociálních sítích se vyplatí (i když s tím byl velký interní boj).
Webinář bude probíhat v anglickém jazyce a provede vás jím Jiří Krupa (konzultant kampaní, fundraisingu, mobilizace a engagementu a také Ředitel Koalice Za snadné dárcovství). Na konci semináře bude prostor pro diskuzi.