Jsme MILA, z.s.


Senioři

Rozdíl mezi péčí a dobrou péčí dělají detaily

„Když zařízení pro seniory předávám vlastní mámu, mám na pečující ty největší nároky. Chci víc, než sama můžu nabídnout, protože já už to nedávám. Naše vysoké nároky na pečující jsou pochopitelné, ale nastavené podmínky pro práci pečujících jim neodpovídají,“ říká Karolína Puttová, programová ředitelka organizace MILA. Jsme tu, aby bylo dobře seniorům i pečujícím. Pracujeme na zlepšování podmínek pro výkon pečovatelské profese. Věříme, že jedině tam, kde jsou spokojení pečující, mohou být spokojení i klienti.

vybíráme od 27.7.2020
170 112 Kč

přispělo

41 lidí
Přispět v :
zabezpečeno Darujme.cz

KLIENTI NEŽIJÍ U NÁS V PRÁCI, MY PRACUJEME U NICH DOMA.“
To jsme si přečetli na zdi jednoho amerického hospicu a přesně takové služby pro seniory chceme podporovat i u nás. Takové, které jim dají možnost cítit se jako doma, ať už budou stárnout kdekoliv. Zaklepat na dveře člověka, který žije v zařízení pro seniory, když mu nesu čaj? Detail, který tvoří domov i lidem, jejichž život a svět se zmenšil na jejich pokoj v zařízení pro seniory.

ZÁJEM O ZDÁNLIVÉ DETAILY POMÁHÁ LIDEM V DOMOVECH PRO SENIORY ŽÍT, NE PŘEŽÍVAT
Máte rádi černou hořkou kávu? Smůla, zrovna dnes má službu pečovatelka, která dělá všem automaticky sladkou a s mlékem. A tak nejen že už nebydlíte u sebe doma a podřizujete se režimu v zařízení, ale nedostanete ani to svoje kafe. Každý jeden profesionální pečující, který začne dbát na detaily, třeba aby právě jejich klient v domově seniorů dostal nejen dobrou péči, ale i svou oblíbenou kávu, je pečujícím, který dává důležitý signál ostatním profesionálům v péči. Ti nejlepší z nich přesně ví, jaká káva má být černá hořká a jaká sladká s mlékem. A dobře ví, že jejich lidskost a zájem o zdánlivé detaily má smysl. Díky takovým lidem senioři v zařízeních mohou dál žít, ne přežívat. A my s Milou přímo v zařízeních pracujeme na tom, aby takových pečovatelů bylo co nejvíc.

JAKOU PEČOVATELKU BYSTE SI PŘÁLI SAMI PRO SEBE?
Podle ankety v knize Karla Kopřivy „Lidský vztah jako součást profese“ chceme pečovatelku vlídnou (65 %), trpělivou (41 %), empatickou (42 %). Jak toho docílit? Dát pečovatelům respekt, podporu a podmínky k jejich práci.

***
To je podstata naší práce. Systematická práce s týmem a vedením zařízení, která má za cíl zlepšit podmínky pro ty, kteří pečují a zvednout tak kvalitu služeb pro seniory. 



Podpořte tento projekt ještě víc a zapojte kamarády Založit dárcovskou výzvu

Simono, děkuji za to, co Vy a celý tým děláte!

Lenka Hořejší

Hodně štěstí!

Tereza Pospíšilová
300 Kč

Platební karta platí do července letošního roku. S novou měsíční příspěvek obnovím. L.P.

Leo Pavlát
300 Kč

Držím palce - velmi záslužný projekt!

Olga Cikhartová
500 Kč